Καριέρα στην intrust

Στην intrust, αναζητούμε άτομα με τα οποία να μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και το ίδιο πάθος για πρόοδο και δημιουργία. Η ομαδική προσπάθεια και οι ατομικές ικανότητες των ανθρώπων μας είναι πάντα στο επίκεντρο της προσοχής μας. Πιστεύουμε ότι η μεγαλύτερη δύναμη της intrust είναι η ομάδα της!

Αν επιθυμείς να γίνεις μέλος της ομάδας μας στην intrust, δες τις δημοσιευμένες θέσεις εργασίας και στείλε το βιογραφικό σου. Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε από κοντά!

Έλα στην intrust ΤΩΡΑ!

Στην intrust είμαστε αφοσιωμένοι στην παροχή υπηρεσιών και ολοκληρωμένων λύσεων στους τομείς των ασφαλιστικών, ενεργειακών, τραπεζικών και τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, με κύριο γνώμονα την εξυπηρέτηση των αναγκών του πελάτη, ακολουθώντας τις αξίες μας για υψηλή ποιότητα, προσαρμοστικότητα και εμπιστοσύνη.

U

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ

Στο κέντρο όλων μας των αποφάσεων βρίσκεται ο πελάτης, στον οποίο θέλουμε να δώσουμε τον ευκολότερο τρόπο να βρει το καλύτερο για τις ανάγκες του, απλά και χωρίς ψιλά γράμματα.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Θέλουμε να εξελισσόμαστε συνεχώς. Για εμάς πάντα υπάρχει ένας καινούργιος τρόπος να κάνουμε τις υπηρεσίες μας πιο εύκολες για τους πελάτες μας. Πάντα υπάρχει ένας νέος τρόπος να καινοτομήσουμε.

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

Και φυσικά, παραμένουμε ευέλικτοι! Ακούμε τους ανθρώπους της εταιρείας μας, αλλά και τους πελάτες μας, προσαρμοζόμαστε και τελικά κερδίζουμε αυτό που θέλουμε περισσότερο: Εμπιστοσύνη! ❤️

Θέσεις εργασίας

Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών - Customer Experience · Αθήνα, Αττική

Ψάχνουμε ταλαντούχους Υπαλλήλους για το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Experience) με όρεξη και όραμα για να γίνουν μέλη της ομάδας μας και να εξελιχθούν μαζί μας!

Αποστολή μας είναι να προσφέρουμε υψηλή αγοραστική εμπειρία και value for money μέσω της απλοποίησης και της ψηφιοποίησης της διανομής (digital distribution channel) των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων και διαδικασιών. Για αυτό, αναπτύσσουμε συνέχεια καινοτόμες λύσεις χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής για να βελτιώσουμε και να απλοποιήσουμε την εμπειρία του χρήστη/πελάτη μας και να βελτιστοποιήσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

 

Αν θες και εσύ:

  • Να είσαι μέλος μίας εταιρείας που βοηθάει τον Έλληνα καταναλωτή να συγκρίνει και να επιλέξει τις απαραίτητες για αυτόν υπηρεσίες
  • Να είσαι μέλος μίας εταιρείας που διαμορφώνει την Ελληνική αγορά με καινοτόμες υπηρεσίες
  • Να γίνεις guru της εξυπηρέτησης του πελάτη σε όλα τα στάδια του «ταξιδιού» του
  • Να μοιραστείς το πάθος και τις ιδέες σου για τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή
  • Να μπεις σε μια ομάδα που εμπνέει, δημιουργεί και καινοτομεί

Τότε αυτή είναι η ιδανική ευκαιρία για σένα!

 

Περιγραφή θέσης

  • Παροχή συμβουλών ασφάλισης, αναζητώντας και καλύπτοντας τις ασφαλιστικές ανάγκες του καταναλωτή
  • Υποστήριξη και εξυπηρέτηση στο υφιστάμενο πελατολόγιο ασφαλιστικών προϊόντων
  • Υποστήριξη του πελάτη στη σύγκριση προϊόντων ενέργειας και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών
  • Έκδοση συμβολαίων
  • Διαχείριση εκκρεμοτήτων του ενεργού πελατολογίου

 

Δεξιότητες

Απαραίτητες:

  • Ανεπτυγμένη επικοινωνιακή & πωλησιακή ευχέρεια
  • Πτυχίο Τ.Ε.Ι. ή Α.Ε.Ι. σε σχετικό κλάδο (ιδανικά)
  • Άριστη χρήση υπολογιστών (MS Office) και ικανότητα εξοικείωσης με προγράμματα CRM
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Επιμονή στην επίτευξη στόχων
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες (μέχρι τις 22:00) και Σάββατα

 

Επιθυμητές:

  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε εξυπηρέτηση κοινού τουλάχιστον 2 ετών
  • Προϋπηρεσία σε ασφαλιστική, πολυεθνική εταιρεία ή μεσιτικό γραφείο ασφαλειών
  • Πιστοποίηση ασφαλιστικού συμβούλου

 

Παροχές

  • Δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας
  • Επαγγελματική εκπαίδευση και δια βίου υποστήριξη στα ασφαλιστικά προϊόντα και στην ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων
  • Φρέσκο, νεανικό περιβάλλον
  • Πενθήμερη απασχόληση
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Ομαδική Ασφάλιση Υγείας

 

Σε περιμένουμε!

Pin It on Pinterest

Share This
chatαρε μαζί μας
intrust
Γεια σου 👋
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;